I. Wprowadzenie
Niniejszy Regulamin określa zasady funkcjonowania Programu Lojalnościowego oraz warunki uczestnictwa i nagradzania w Programie Lojalnościowym.
II. Program
Zbieraj Punkty Program Lojalnościowy organizowany jest przez Niwex Plus spółka z o.o. z siedzibą w Jarosławiu, ul. Pruchnicka 15 zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym w Rzeszowie Wydział X Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000484194, NIP: 792-228-95-50, REGON: 181021065, kapitał Spółki 5.000,00 zł, zwaną dalej „Organizatorem”
Program prowadzony jest na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej w oznaczonych Placówkach Handlowych sieci sklepów Aljan, których wykaz dostępny jest w materiałach reklamowych Organizatora. Program skierowany jest do Klientów Placówek Handlowych, którzy w zamian za dokonywanie zakupów w sieci sklepów objętych akcją będą otrzymywać punkty, ewidencjonowane na wydanej przez Placówkę Handlową karcie magnetycznej. Punkty podlegają wymianie na nagrody.
III. Uczestnicy
- Uczestnikiem programu może być każda osoba fizyczna, która ukończyła 16 lat i posiada, co najmniej ograniczoną zdolność do czynności prawnych, zamieszkuje na terytorium Polski i dokonuje transakcji w sieci Placówek Handlowych objętych Programem Lojalnościowym.
- Poprzez pierwsze użycie karty magnetycznej Klient potwierdza zapoznanie się z niniejszym Regulaminem.
- Wymiana punktów na nagrody możliwa będzie wyłącznie po zarejestrowaniu się Klienta. Rejestracji Klient może dokonać poprzez wypełnienie odpowiedniego formularza znajdującego się w Placówce Handlowej, przy czym rejestracja w takiej sytuacji następuję do 21 dni od daty złożenia kwestionariusza w Placówce Handlowej. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości lub niekompletnego wypełnienia formularza lub kwestionariusza Organizator może skontaktować się z Klientem w celu weryfikacji danych.
- Dane wskazane w formularzu lub kwestionariuszu, o którym mowa w punkcie poprzedzającym powinny być przez Klientów aktualizowane. Zmiany można dokonywać w formach przewidzianych dla rejestracji.
- Wszelkie dane osobowe dotyczące Uczestnika oraz informacje przekazane przez niego w Formularzu Rejestracyjnym przetwarzane będą przez Organizatora w sposób zgodny z Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych (UE) 2016/679 (dalej: RODO) .
- Organizator przetwarza dane niezbędne do realizacji Programu, w którym Uczestnik bierze udział (Art. 6 ust.1 lit. b) RODO). Organizator przetwarza dane również w celu spełnienia zobowiązań wynikających z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c) RODO) – to przede wszystkim dane i informacje finansowe, których potrzebuje, aby wypełnić obowiązki w zakresie rozliczalności w ramach ustawy o podatku dochodowym osób fizycznych. Organizator przetwarza dane osobowe, w tym zarejestrowane dane odnoszące się do zdobytych Punktów i transakcji dokonanych w Sklepach, dla uzasadnionych interesów zgodnie z Artykułem 6 ust 1 lit f) RODO.
Dane będą przetwarzane do czasu zakończenia uczestnictwa w Programie i upłynięcia okresów reklamacyjnych i roszczeniowych, chyba że obowiązujące prawo wymaga przechowywania tych danych. - Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Odmowa podania danych osobowych oraz wyrażenia zgody na ich przetwarzanie w celach realizacji Programu uniemożliwia przystąpienie do Programu i wzięcie w nim udziału.
- Administratorem danych osobowych Uczestników jest Organizator, czyli Niwex Plus sp. z o.o. ul. Pruchnicka 15; 37-500 Jarosław NIP numer 792-228-50-50.
- Uczestnik ma prawo dostępu do swoich danych osobowych podanych w ramach uczestnictwa w Programie oraz ich poprawiania, aktualizacji, modyfikacji lub sprostowania. W celu dokonania powyższych zmian w zakresie swoich danych osobowych podanych w ramach uczestnictwa w Programie, Uczestnik powinien udać się z dowodem osobistym oraz Kartą do Sklepu. Kasjer w Sklepie dokona wszelkich potrzebnych zmian w systemie informatycznym obsługującym Program po okazaniu dowodu osobistego przez Uczestnika, na podstawie ponownie wypełnionego i podpisanego przez Uczestnika Formularza Zgłoszeniowego, zawierającego poprawne dane osobowe Uczestnika.
- Uczestnik zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Organizatora lub Sklep o wszelkich zmianach w zakresie swoich danych osobowych podanych przez Uczestnika w ramach uczestnictwa w Programie.
- W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w Programie, dane osobowe Uczestnika są przetwarzane tylko dla celu spełnienia zobowiązań wynikających z przepisów prawa oraz w celach ochrony roszczeń.
- Organizator zastrzega sobie prawo do przesyłania informacji handlowej, w tym ofert handlowych i innej korespondencji handlowej, Uczestnikom, którzy poprzez Formularz Zgłoszeniowy wyrazili zgodę na otrzymywanie informacji handlowej drogą elektroniczną (na adres poczty elektronicznej), na podstawie art. 10 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz na używanie telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (telefonu, smartfona) dla celów marketingu bezpośredniego na podstawie Art. 172 ust 1 ustawy Prawo Telekomunikacyjne.
- Uczestnik ma prawo w każdym czasie wyrazić sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych w celach marketingowych i analiz rynku oraz może odwołać zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną lub na używanie telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (telefonu, smartfona) dla celów marketingu bezpośredniego, poprzez złożenie stosownego oświadczenia na piśmie i przekazanie go Organizatorowi lub w Sklepie. W takim przypadku Organizator będzie kontaktować się z Uczestnikiem jedynie wtedy, gdy przekazywane będą informacje niezbędne dla realizacji Programu
- Uczestnikowi, w odniesieniu do przetwarzanych danych osobowych przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych.
Organizator jest Administratorem Danych Osobowych podanych przez Klienta, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, z późn. zm.). - Klientowi przysługuje prawo wglądu do danych osobowych oraz ich poprawiania na warunkach określonych w ustawie o ochronie danych osobowych.
IV. Karty Aljan
- Karta magnetyczna wydana Klientowi jest kartą upoważniającą do udziału w Programie Lojalnościowym na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
- Karty magnetyczne są własnością Organizatora. Kart nie można wykorzystywać w inny sposób niż określony w niniejszym Regulaminie. Po zakończeniu Programu Lojalnościowego lub w przypadku zrezygnowania przez Klienta z udziału w Programie lub wypowiedzenia Klientowi uczestnictwa przez Organizatora, karty powinny być zwrócone do wybranej Placówki Handlowej lub bezpośrednio do Organizatora.
- Karty nie są elektronicznymi instrumentami płatniczymi i służą wyłącznie do ewidencjonowania zebranych Punktów.
- Nie dopuszcza się przenoszenia punktów pomiędzy różnymi kartami Klienta, za wyjątkiem utraty karty, wady karty lub niezawinionego uszkodzenia karty, i na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie.
- W przypadku zgubienia, uszkodzenia lub podejrzenia, że nieupoważniona osoba korzysta z karty Klient zobowiązany jest niezwłocznie, nie później niż do 24 godzin od stwierdzenia, o tym fakcie powiadomić Organizatora. W takiej sytuacji zostanie wydana nowa karta.
- Zgłoszenia faktów, o których mowa w punkcie powyżej należy dokonać telefonicznie pod numerem telefonu 731100579. Zgłoszenia można dokonać codziennie w godzinach od 8.00 do 15.00. Uszkodzenie karty można zgłosić także w Placówce Handlowej.
- Punkty zebrane na karcie utraconej, wadliwej lub uszkodzonej będą przeniesione na nową kartę tylko na określonych poniżej warunkach: – Klient dokonał rejestracji zgodnie z punktem 3 w dziale III niniejszego Regulaminu, – fakt utraty karty został prawidłowo zgłoszony do Organizatora, który niezwłocznie blokuje kartę uniemożliwiając wymianę zgromadzonych punktów (dotyczy karty utraconej).
V. Zbieranie punktów
- Klient, dokonujący zakupów w Placówkach Handlowych objętych akcją sprzedaży promocyjnej, przed dokonaniem płatności powinien poinformować kasjera, iż jest uczestnikiem akcji i okazać kartę ALJAN.
- Kasjer przy wykorzystaniu skanera zapisze na karcie Klienta punkty uzyskane w związku z dokonanymi zakupami.
- Sposób naliczania punktów: za każde pełne 10 zł zakupów przysługuje 1pkt na kartę Aljan
- Z naliczania punktów wyłączone są: doładowania telefonów komórkowych, papierosy i wyroby tytoniowe oraz usługi totalizatora sportowego.
- Nabicie punktów na kartę magnetyczną możliwe jest wyłącznie w trakcie przeprowadzanej transakcji handlowej. W przypadku zakończenia transakcji i odejścia od kasy, nie będzie możliwe uzupełnienie karty magnetycznej przysługującymi punktami.
VI. Sprawdzanie ilości punktów na karcie
Przyznane Klientom punkty są zapisywane pod numerem karty na elektronicznym koncie prowadzonym i zarządzanym przez Organizatora. Aktualny stan konta można sprawdzać bezpośrednio w Placówkach Handlowych, lub na stronie internetowej www.aljan.com.pl. Klienci, którzy zarejestrowali kartę wypełniając formularz, o którym mowa w dziale III pkt. 3 mogą sprawdzić stan konta u kasjera lub w sprawdzarkach cen umieszczonych na sklepach skanując kod kreskowy karty.
VII. Wymiana zebranych punktów na nagrody
- Lista nagród możliwych do otrzymania za zebrane punkty zawarta jest w Katalogu Nagród
- Katalog Nagród dostępny jest na stronie www.aljan.com.pl
- Punktacja zawarta w Katalogu Nagród może ulegać zmianie. Aktualna wartość Nagrody wyrażona w punktach, za które można go uzyskać jest podawana przez Organizatora na stronach www.aljan.com.pl
- Wymiany punktów na nagrody może dokonać wyłącznie Klient zarejestrowany według procedury określonej w dziale III niniejszego Regulaminu.
- Wymiana punktów upoważnia Klienta do rabatu na zakup nagrody w wysokości 1gr.
- Wymiany punktów na nagrody można dokonać w Placówkach Handlowych. Obowiązujący katalog nagród określa rodzaj nagród oraz ilość punktów podlegających wymianie w celu nabycia nagrody przez Klienta.
- Wymiana punktów na wybraną przez Klienta nagrodę jest możliwa wyłącznie w przypadku, jeżeli stan Konta Klienta wykazuje ilość punktów równą lub wyższą niż ilość punktów wskazanych w katalogu nagród przy wybranej nagrodzie, oraz w przypadku, gdy dana Placówka Handlowa posiada na stanie wybraną przez Klienta nagrodę lub zobowiąże się taką nagrodę w określonym terminie sprowadzić.
- Z uwagi na sytuację spowodowaną pandemią COVID-19 na całym Świecie, oraz zmieniająca się sytuacja geopolityczna na Świecie zastrzegamy, że dostawy nagród mogą ulec opóźnieniu, a wybrane nagrody z przyczyn od nas niezależnych mogą różnić się od przedstawionych w katalogu z powodu konieczności zastosowania zamienników.
- Wartość otrzymanych w związku z sprzedażą premiową nagród, jest wolna od podatku dochodowego w przypadku jeżeli Klient dokonywał zakupów na cele nie związane z prowadzoną przez Niego działalnością gospodarczą, a transakcja realizowana była w ramach sprzedaży premiowej, i wynika to z art. 21 ust.1 pkt 68 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych wg stanu na dzień 31 grudnia 2011 roku. W przypadku zmiany przepisów prawa Organizator zastrzega sobie możliwość zmiany Regulaminu.
- Punkty nie podlegają wymianie na gotówkę.
VIII. Wygasanie punktów
Jeżeli w ciągu 12 (dwunastu) kolejno następujących po sobie miesiącach Klient nie otrzyma punktów lub nie zamieni posiadanych punktów na nagrody, konto karty Klienta zostanie zamknięte a zgromadzone na karcie punkty wygasną.
IX. Ustanie uczestnictwa w Programie
- Klient w każdej chwili może zrezygnować z udziału w programie składając stosowne oświadczenie w siedzibie Organizatora.
- Z ważnych powodów Organizator może wypowiedzieć Klientowi uczestnictwo w Programie.
Za ważne powody, o których mowa w zdaniu poprzednim uznaje się głównie udostępnianie karty osobie nieupoważnionej lub innego rodzaju naruszenie niniejszego regulaminu. Użytkownik zarejestrowanej karty ALJAN zostanie poinformowany o wypowiedzeniu uczestnictwa w programie. - Zakończenie uczestnictwa w Programie lojalnościowym z wyżej wymienionych przyczyn powoduje utratę punktów zgromadzonych na karcie.
- Po ustaniu uczestnictwa w Programie Klient jest zobowiązany do zwrócenia karty magnetycznej Organizatorowi.
X. Zmiana warunków uczestnictwa
- Dopuszcza się zmianę Regulaminu, jeżeli jest to uzasadnione potrzebą usprawnienia funkcjonowania Programu lub wynika z obowiązujących przepisów prawa
- Zmianę uważa się za potwierdzoną, jeśli po jej ogłoszeniu (opublikowaniu w Placówkach Organizatora) Klient użyje karty w celu „nabicia” punktów.
XI. Zakończenie programu
- Program lojalnościowy trwać będzie do 31.12.2022 roku z możliwością przedłużenia na kolejny okres.
- Organizator może zawiesić albo zakończyć akcję w terminie wcześniejszym. W takiej sytuacji Organizator zobowiązuje się w terminie 30 dni przez zawieszeniem bądź zakończeniem akcji ogłosić ten zamiar w swoich Placówkach Handlowych.
- W przypadku zawieszenia lub zakończenia programu, zebrane punkty będą mogły być wymienione na nagrody, przez 3 kolejne miesiące od końca miesiąca kalendarzowego, w którym ogłosi się zawieszenie lub zakończenie programu.
XII. Postanowienia końcowe
- Dla wszystkich praw i obowiązków, jakie wynikają z niniejszego Regulaminu, właściwe jest prawo polskie.
- Wszelkie informację związane z Programem Lojalnościowym umieszczane są przez Organizatora w Placówkach Handlowych